Friday, July 10, 2009

Baby you never took the first step, and you never will


棒棒堂-说说

好想聽你說說愛我 好像聽你說說想我
這些年你有沒有 曾經想起過我

這些年你知不知 腦袋裏裝的全都是你 全都是你
訴說著我的感受 心裡話 全說出口
謝謝你曾經陪著我 說著我們幸福 的經過


thanks to wen for introducing this song, nice!

i'm so bored..
there's chemistry remedial tomolo.

reply me...
那短暫的等候 其實留下傷口 彼此都不好受 所以放手


CAN ANYONE BE ANY HOTTER?!?!?!?!?!?!?!?!?!
enough enough... im melting :D

HAPPY BIRTHDAY ROSALIND HONEY !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home